Edukacja inkluzyjna. Synergia działań
Streszczenie
Rozdziały
-
The readiness of the Bulgarian teacher for work with children with special educational needs
-
Психолого-педагогические императивы подготовки педагогов к работе в гетерогенной образовательной среде
-
Создание полисубъектной общности как психологическое условие личностного и профессионального развития педагогов и учащихся в инклюзивном образовательном процессе
-
Kształtowanie tożsamości a doświadczenie niepełnosprawności
-
Gotowość szkół województwa świętokrzyskiego do edukacji włączającej – wyniki badań
-
The specific in the training of healthcare specialists for children and adults with special needs
-
Потенциал кластерного взаимодействия в подготовке учителей-дефектологов
-
Раннее распознавание дискалькулии в педагогической практике
-
Der kulturelle Reichtum von Künstlern mit Behinderung-Entwicklungsphase in Polen
-
Muzikoterapia – hudba ako terapeutický prostriedok
-
Развитие образного мышления через художественное образование в качестве предпосылки для социальной интеграции
-
Часы со стрелками и их роль в приобщающем образовании
-
„Pozytywna” olimpiada vs „negatywna” paraolimpiada. Czy powinniśmy badać wyłącznie postawy jawne?
-
Aspiracje zawodowe i plany życiowe studentów z niepełnosprawnościami, kształcących się na Uniwersytecie Przyrodniczo- -Humanistycznym w Siedlcach i Uniwersytecie Witolda Wielkiego w Kownie
-
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka jako przykład kompleksowych działań na rzecz inkluzji społecznej dziecka z niepełnosprawnością i jego rodziny
-
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu – przykład edukacji inkluzyjnej indywidualnego przypadku
Downloads
Download data is not yet available.

Pobrania
Zapowiedzi
30 January 2025
Prawa autorskie (c) 2019 Uniwersytet w Siedlcach
Licencja

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.
Szczegóły dotyczące monografii
ISBN-13 (15)
978-83-7051-933-9