Instytucjonalne uwarunkowania inkluzji społecznej. Synergia działań
Streszczenie
Rozdziały
-
Rekomendacje dla edukacji włączającej z uwzględnieniem dialogu edukacyjnego
-
Ocena skutków stosowanego w Uczelni modelu włączającego (mocnych stron). Opinie studentów z niepełnosprawnościami i osób studiujących nieprzejawiających deficytów
-
ESP – angielski specjalistyczny – naturalny krok w kierunku rozwijania i wzbogacania słownictwa studentów niesłyszących i słabosłyszących studiów drugiego stopnia
-
Актуальность экологической проблематики в воспитании и образовании студенческой молодежи
-
Перспективы личностно-профессионального развития полисубъектной общности «преподаватель-студент» в условиях инклюзивного образования
-
Gotowość nauczycieli akademickich do pracy ze studentami z niepełnosprawnościami
-
Психолого-педагогическая компетентность педагога высшего звена в области детерминант виктимного поведения студентов
-
Współpraca międzyinstytucjonalna w sektorze pomocy społecznej warunkiem inkluzji osób i rodzin
-
Inkluzja w edukacji a kulturowa różnorodność szkoły. SPE – wielokulturowość – konteksty instytucjonalne
-
Efektywność oddziaływań resocjalizacyjnych w Młodzieżowych Ośrodkach Wychowawczych – rozczarowanie i nadzieja
-
Włączenie społeczne uchodźców i migrantów – rzeczywistość i perspektywy
-
Tvorivosť a jej možnosti využitia u rómskych žiakov
-
Kompleksowe wspomaganie osób bezdomnych w działaniach organizacji społecznych
-
Социальная интеграция через трудовые и рекреационные мероприятия для пожилых людей в клубах для пенсионеров
-
Социальная компетентность профессиональной сиделки: образовательные и психологические аспекты
-
Współpraca instytucji działających na rzecz dziecka przebywającego w pieczy zastępczej
-
Włączanie dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym w proces społecznego funkcjonowania w grupie rówieśniczej
-
Развитие творческой личности будущего учителя начальной школы: технологический подход
-
Možnosti rozvoja tvorivosti u žiakov v základnej škole
Downloads
Download data is not yet available.

Pobrania
Zapowiedzi
12 February 2025
Prawa autorskie (c) 2019 Uniwersytet w Siedlcach
Licencja

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.
Szczegóły dotyczące monografii
ISBN-13 (15)
978-83-7051-935-3