Konsumpcjonizm wśród młodzieży akademickiej pokolenia Z

Autorzy

Agnieszka Roguska
Uniwersytet w Siedlcach
https://orcid.org/0000-0001-9181-1500
Alicja Antas-Jaszczuk
Uniwersytet w Siedlcach
https://orcid.org/0000-0002-0558-8953

Słowa kluczowe:

konsumpcjonizm , pokolenie Z, młodzież

Streszczenie

W monografii podjęto  próbę identyfikacji tendencji oraz postaw i zachowań konsumpcyjnych występujących wśród studentów uczelni wyższych urodzonych po 1995 roku – przedstawicieli pokolenia Z. Populacja ta jawi się jako ciekawa, ale i różnorodna grupa respondentów, których poglądy, oczekiwania, postawy i wzorce zachowań niewątpliwie będą miały wpływ na sposób i jakość podejmowanych działań, a także będą stymulowały innowacyjność w obszarze konsumpcjonizmu i dekonsumpcji w przyszłości.

Downloads

Download data is not yet available.
Okładka książki Konsumpcjonizm wśród młodzieży akademickiej pokolenia Z

Pobrania

Zapowiedzi

23 January 2025

Szczegóły dotyczące monografii

ISBN-13 (15)

978-83-66541-14-6